maanantai 28. tammikuuta 2013

Cunning/Velmu

Hi!

I was sketching another angular character. I found a new type of nose.The nose
was long and flat so I tought that the rest of the face should be long and
mischievous. I copied the sketch on canvas that I allready have made some
textures with nailbrush and acrylic paint. When I wondered the colours I game
up with purple and blue that reflects wisdom and mysticism. I decided to leave
the background white to add some freshness.

Moi!

Luonnostelin kulmikkaalla tyylillä ja keksin uudenlaisen nenän. Jotenkin nenän
jatkoksi tuntui sopivan pitkänomaiset hieman ilkikuriset kasvot. Kopioin
luonnoksen kankaalle, johon olin aikaisemmin tehnyt tekstuureja kynsiharjalla
levitetyllä akryylimaalilla ja aloin miettiä värejä. Minusta violetti ja sininen ovat
värejä, jotka kuvaavat hyvin viisautta ja mystisyyttä.. Päätin jättää taustan 
valkoiseksi tuodakseni kuvaan raikkautta.


Cunning, 2013, acrylic on canvas, 40cm x 80 cm

Frank SamuRai

Velmu, 2013, akryyli kankaalle, 40cm x 80cm

Frank SamuRai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti